Zákaznická podpora

  • HelpDesk
  • Otázky a odpovědi (FAQ)
  • Podporovaná zařízení
  • V případě, že nastane porucha služby, kam mám takovou poruchu nahlásit?

    Kontaktujte zaměstnance technického oddělení, kteří Vám pomohou na:

    Helpdesk společnosti: http://helpdesk.ovanet.cz/
    Servisní telefonní číslo: 597 310 190, 731 621 081
    E-mail: helpdesk@ovanet.cz


    Co mám dělat, když já se ven dovolám, ale ke mně se lidé nedovolají?

    Restartujte zařízení (vypnutím a zapnutím zařízení), pokud se nic nezměnilo, zkontrolujte nastavení zařízení, pokud jste nepřišli na odchylku od přidělených registračních údajů, nejméně ještě jednou překontrolujte správnost nastavení, pokud problém přetrvává, kontaktujte náš Helpdesk.

    Spojení funguje bez problémů, ale volaná osoba říká, že slyší ozvěnu?

    Zkontrolujte, zda Vaše připojení vyhovuje minimálním technickým požadavkům, viz technické otázky a odpovědi. Zkontrolujte, zda linku přespříliš nezatěžujete datovým provozem. V případě, že používáte softwarového SIP klienta, zkontrolujte si, zda není procesor PC zatížen na hodnotu blížící se 100 %. V případě, že neslyšíte Vy, nebo druhá strana nic, zkontrolujte si správnost zapojení a nastavení reproduktorů (sluchátek), respektive mikrofonu. Pokud se Vám problém nepodaří vyřešit a parametry připojení k Internetu jsou dle naší specifikace dostatečné, kontaktujte náš Helpdesk.

    Když telefonuji, je hovor přerušovaný, trhaný, jde špatně rozumět nebo jedna strana neslyší vůbec?

    Pokud splňuje Vaše připojení minimální doporučené požadavky, zkontrolujte nastavení Vašeho IP telefonu (hlasové brány) a zaměřte se na parametry nastavení "Voice settings" (či obdobný název), problém může být v nastavení parametru "Jiter buffer".
    http://www.voiptroubleshooter.com/problems/jitterbuffer.html