O společnosti

  • Novinky
  • Řídící orgány
  • Kariéra
  • Společenská odpovědnost
  • Kontakty
  • Ke stažení ...
  •  

    Klienty služeb CITY Home, WARP a CITY Fiber čeká od 16.11.2009 novinka v podobě nového klientského systému. Pro klienty služby OVATEL Home bude systém spuštěn 1.12. Po přihlášení bude mít každý možnost úpravy svých osobních údajů, detailní přehled o vyúčtování, stavu účtu a mnoho dalšího. Systém stále rozšiřujeme o další užitečné funkce. Veškeré informace obdrží klienti poštou během následujícího týdne.

     
    Přihlášení do Vašeho nového klientského účtu můžete provést od 16. 11. 2009 na adrese https://klient.ovanet.cz. Zde vyplníte své přihlašovací údaje, kterými jsou uživatelské jméno a heslo. Informace pro první přihlášení do systému získáte pomocí resetu hesla. To provedete tak, že na stránkách https://klient.ovanet.cz kliknete na odkaz „Zapomenuté heslo“ a do formulářového políčka vyplníte Váš e-mail, který máte uveden ve smlouvě nebo e-mail, na který Vám zasíláme elektronickou fakturaci. Jakmile to provedete, řiďte se pokyny uvedenými v doručené e-mailové zprávě. Pokud si tento e-mail nepamatujete nebo Vám nepřijde odpověď, kontaktujte náš helpdesk prostřednictvím e-mailu cityhome@ovanet.cz nebo telefonicky na čísle 555 135 155.
      
    Pozor, neregistrujte se jako nový klient!
      
    Po přihlášení budete mít možnost prohlédnout nastavení již využívaných služeb, tato nastavení upravit, případně aktivovat další služby. Protože se snažíme zjednodušit nejen ovládání a nastavení služeb, ale také jejich placení, budou všechny Vaše aktivní služby 1. 1. 2010 automaticky převedeny na předplacený způsob účtování. Popis přechodu na předplacený způsob účtování služeb dostanou klienti CITY Home a WARP podrobně popsán poštou, přímo do poštovní schránky.
                                                                                        

     Nové bankovní spojení pro předplacený systém 117140613 / 0300 !!!